95 % av alla killar är assholes

Jo! Det är sant! Siffran kommer från en god vän till mig som refererar till sina egna fältstudier ;)
 
"Nä nu generaliserar du!" Vrålar alla vita kränkta män från sina tv-soffor till sina fruar som är i fullt schå med att natta sina gemensamma barn.
 
Ja det kanske jag gör. Lite.
Men för några år sen när en vän tyckte att det var dags för mig att dejta lite lyckades hon övertala mig att skapa ett konto på Happy Pancake. Efter två veckor med ca 40 förslag på casual sex, OM DAGEN, stängde jag ner kontot.
Mojoriteten av dessa män var lyckligt gifta. Ja, alltså de hade det bra och så men de har slutat ha sex. Det enda han ville var att få "skämma bort" en tjej en stund utan vidare förpliktelser.
 
Igår läste jag en artikel på aftonbladet där danska sexologen Paprika Noel föreslår att ge män oralsex varje dag för att han ska känna sig älskad. Jag förstår resonemanget fullständigt, eftersom det är just precis det män vill ha. Så samtidigt som lösningen på alla våra problem känns glasklar tycker jag att det sakas ett element i denna teori.
 
Om män inte får sex hemma är alltså 95 % av dem otrogna
Om de skulle få oralsex varje dag "behöver" de inte vara otrogna.
 
Känns inte svaret ganska uppenbart att män borde göra så att sin kvinna vill ge oralsex varje dag då eller?
 
Och hur gör man det? "Ni kvinnor är ju så kinkiga och sura jämt", kanske ni tänker, "aldrig nöjda".
 
Så här kommer några förslag:
Diska
Städa
Ta egna initiativ gällande barnen
Låt henne vila
Säg att hon är vacker/smart/duktig på något (tex oralsex ;) )
Håll tider
Svara på samtal
Ligg inte med andra tjejer 
Laga mat
Köp en present till henne
Gå ner lite i vikt
Köp lite fräscha kläder till dig själv
Duscha
Ställ lite frågor om hur hennes dag varit, hur hon mår osv
 
 
Det är liksom inte så svårt egentligen..
 
(Och bara för att förtydliga ger jag inga garantier för att ni ska få just oralsex varje dag, många tjejer tycker att det är lite yuck, men ni kanske kan få ligga istället? Om inte får ni anstränga er lite mer helt enkelt)