Jag får data-instruktioner

Jag har laddat ner en ny font men vet inte hur den kommer in i word. Chattar med Jonas:

Jonas:
Here we go:
Gör så här:

Klicka på Start och sedan på Kör.
Skriv följande kommando och klicka sedan på OK:
%windir%\fonts
Klicka på Installera nytt teckensnitt på Arkiv-menyn.
Ange enheten där det teckensnitt som du vill installera finns i rutan Enheter.

Obs! Diskettenheten är oftast enhet A eller enhet B. CD-enheten är oftast enhet D.
Klicka på mappen där teckensnittet finns i rutan Mappar och klicka sedan på OK.
Klicka på teckensnittet i rutan Teckensnitt. Om du vill installera flera teckensnitt samtidigt kan du hålla ned CTRL-tangenten samtidigt som du klickar på varje teckensnitt.
Markera kryssrutan Kopiera teckensnitt till mappen Fonts. Det nya teckensnittet sparas i mappen Windows\Fonts.
Klicka på OK.
säg till om det funkar!

Jag:
var ligger Kör?
och vilken diskett?
jag laddar ner

Jonas:
antingen i statusfältet eller så öppnar du en mapp eller webläsare och skriver i adressfältet

Jag:
va?
är det så här du känner det när jag pratar känslor?
1 Eric:

skriven

1. Gillar skarpt att du lyckades posta inlägget två gånger. ;)

2. Om du är lika pedagogisk när du pratar känslor som han är när han pratar typsnitt så är det troligen så han känner, ja. Jag förstod f.ö. inte mycket av det ovan heller! =O