Resultat av studie

Hypotes:

Kan man dra samma raggningsrepliker på killar som killar brukar dra på tjejer?

Metod:

Vi hade en lista på fulragg-repliker:
- Jag tycker jag känner igen dig... har vi legat?
- Damn, jag skulle se bra ut på dig
Presenterar mig som Gilette, cause I'm the best a man can get
Presenterar mig som Maj-Britt.

Plus en bonus när jag porrdansade med en random dude i ca 10 sek och går sen iväg.

Vi hade några fler men tyvärr brukades endast dessa.

Resultat:
Alla killar accepterade alla fulraggningar.
Troligaste anledningen var att dom sket i vad jag sa. När jag börjar dra mina repliker bara tittar dom på mig, lägger armen om mig och fortsätter dansa. Efter ett tag frågar dom "va?"

Slutsats:
Killar är både dummare och kåtare än vi först utgick ifrån.
Killar använder sig hellre av visuella än fonetiska sinnesintryck.
Som tjej kan man göra och säga precis vad som helst, till vilken kille som helst, och ändå få hemsläp.





1 H:

skriven

mmm

Behövdes det en empirisk undersökning för att komma till den slutsatsen?