Kompisar?

Den här utmaningen känns bra. En välbehövlig vila från dumma killar.

För de flesta av er är faktiskt ganska dumma. Inte som kompisar, jag älskar mina killkompisar, på ett kompis-aktigt sätt.
Men så fort man ska ligga blir det som galet i hjärnan. Helt plötsligt kan man inte vara kompisar längre. Och tydligen kan man inte vara kompis sen när man har legat klart heller. Jag förstår det inte riktigt. För mig är killen fortfarande en människa, någon jag kan hänga med som innan. Men för killar är det tydligen kört, måste ragga på nån. Vill inte slösa tid på en tjej om man inte har chans att ligga.

Som Lucas säger, Lördag är som alla andra dagar för en kille ...en dag man vill ligga.

Lucas är faktiskt undantaget som bekräftar regeln. Vi bara sa att vi skiter i att ligga och så är vi kompisar istället. Och så blev vi det.