Stockholm

Det här är ett stort steg för mig, men nu är det dags att outa idiotfanskapet som är den största inspirationskällan till den här bloggen.

Så här kommer det; Stockholm (del 2)

G skulle fylla år och jag tyckte att vi kunde åka till Stockholm och göra nåt kul den helgen. Han svarar med att det ville han gärna göra, men det skulle nog inte gå eftersom han inte hade råd.
Helgen ifråga var påsken förra året och jag ringer på fredagsmorgonen men han svarar inte, vilket var helt normalt för honom. På kvällen ringer han tillbaka och säger att han har varit upptagen hela dagen med att meka med sin motorcykel. Jag frågar om vi ska ses nåt i helgen för annars gör jag andra planer.
Han svarar att det hade han gärna gjort, men han har åkt till Stockholm.
1 SteveTheBandit:

skriven

Fy fan så ruttet! Kunde ju åtminstone berättat att han inte brydde sig eller om det var så att han ville va själv. Att få höra nåt sånt där är så jävla jobbigt!

2 Admin - Emily

skriven

Tack för supporten!

Det kan man tycka... Men hade han varit en ärlig typ så hade vi inte haft varken den här bloggen eller framtida Dagens G att se fram emot.

Det gäller att se på det med humor, med tvång om så behövs :)