Krog-ragg

För lite drygt en vecka sen var jag ute med en kompis. Hon skulle ut och röka och jag pallade inte att frysa så jag satte mig och väntade på henne inne på stället. En kille kommer fram till mig och börjar prata, hans öppningfras var att jag var söt. Jag är oftast ganska kung på att dissa på ett hårt sätt men jag hade tråkigt och killen verkar lite ok ändå så jag tänker att vafan, jag kan prata med honom en stund. Jag frågar honom vad söt har med saken att göra, han svarade med att eftersom jag är så söt så ger jag honom höga förhoppningar. Jag tänker tyst för mig själv att oj, han har inte sett How I met Your Mother och har alltså inte upptäckt sambandet crazy/hot hos tjejer (vilket jag givetvis har en manlig motsvarighet som kallas stupid/hot, men det blir ett annat inlägg om jag orkar).
Han frågar efter mitt nummer och av någon anledning känner jag att ok, han kan få det. Jag har som policy att inte lämna ut mitt nummer till någon, never ever, eftersom jag helt enkelt inte pallar med att messa och hålla på med nån puckad kille (min bittra och utmattade inställning till alla killar, jag vet att jag generaliserar, stäm mig för förtal, jag bryr mig inte). Medan jag knappar in mitt nummer undrar jag för mig själv varför jag gör det här, jag funderar på om jag ska knappa in nån annans nummer, eller kanske bara ändra sista siffran. Men nej, jag knappar in hela mitt riktiga nummer. Fuck. Jag ger tillbaka hans mobil och säger att det är min starka rekomendation att han låter bli att använda det. Varför? frågar han. För att jag är en crazy motherfucker, svarar jag. Han säger att han antar utmaningen. Suck. Aja, jag får skylla mig själv.

Onsdag veckan efter får jag ett mess. Han har alltså kört stenhårt på tredagarsregeln, det gamla tricket. Han skriver "Whazzup niggah" eller nåt i den stilen. OM det någonsin funnits ett uns av möjlighet att jag hade pallat att svara så sköt han den möjligheten i foten direkt. N-ordet använder man inte i min närvaro, never ever. Jag raderar messet direkt men efter nån timme får jag ett till "Sluta göm dig motherfucker".
Jag raderar även det messet.

Ikväll fick jag ännu ett "CHA TRÅKO"

Jag uppskattar givetvis uppmärksamheten. Jag skulle gråta floder om något skulle hända mitt ansikte och jag mot förmodan skulle tvingas utveckla en personlighet, alt agera mer stabilt för att kompensera fysiska brister. Jag älskar givetvis att få så mycket uppmärksamhet att jag kan ha min egna lilla interna humor på hur taskigt jag kan dissa killar.
Jättehemskt och omoraliskt. Jag har dåligt samvete över ett par killar faktiskt.
Men det är som det är, krogen är en köttmarknad och jag spelar spelet och även om jag dissar på ett hårt sätt kan jag verkligen uppskatta killar som vågar ta chansen. Jag har tillbringat många kvällar med att prata med killar som verkligen inte har en chans nånstans, men dom har varit trevliga och approachat mig som en kompis och inte som kladdande äckel.

Så mitt tips till killar är följande; Ta fler chanser, våga prata med tjejer för det kan inte bli värre än att man får ett nej. Men snälla, snälla killar, gör det på ett normalt sätt. Var er själva, läs av tjejens kroppsspråk, var rolig och avslappnad. Ge EN komplimang och prata sen om annat, men inte jobb för det är tråkigt, andra grejer, som till exempel andra som står i närheten, det finns ju alltid nån i närheten som är apfull som man kan skratta åt.
Om ni får numret så messa direkt, ba för att säga att det var trevligt att träffas, hoppas du kommit hem ok, hörs i veckan. Ingen pallar med nåt konstigt. Ingen har lust med nån jobbig attityd eller konstiga saker.

"Whazzup niggah" hamnar på topp tio av mongoloida första mess jag har fått. Bra jobbat där kemi-ingenjören..
1 Anonym:

skriven

Bahahahahahahahahaha wtf, det här var typ det roligaste jag läst på typ hela veckan. Men skämt åsido, du verkar behöva kuk. Lite bitterT (med stort ta, ja) var det och skriker en hel del om brustna och hopplöst skyhöga förväntningar om killar. Vi är inte komplicerade varelser ;] //kemingenjören

3 Amiralen, kuk-kaptenen på HMS Pussy:

skriven

@1: Behehehe, eller hur fan hon pallar inte messa tillbaks men skriver ett A4 på /care-bloggeN om hur duktig hon är som dissar folk och försöker släta över det med "NÄ MEN KILLAR FORTSÄTT VARA VÅGHALZAR SOM KOMMER FRAM TE OSS"



Ja, mission accomplished, minst sagt.

5 SteveTheBandit:

skriven

Herregud, you are a disgrace to men all over the world! Väx upp lite va? Ni är ju patetiska!

2 Anonym

skriven

Btw

Jag använder nigger-ordet hur mycket jag vill. Stäm mig och gör mig rik.

4 emil

skriven

lustigt att det yrkas på att skratta åt apfulla människor men att ranka ett sms i enlighet med mongolidskalan



det vanskas skadade värderingar det där, jag tippar på att du behöver ett ligg

6 Runkvid

skriven

gillaru makaroner?