Samtal med en vän

Hon ska flytta och måste fylla i några hål i väggen, tur att hon är lite händig säger hon.
- Jag är inte ett dugg händig tyvärr, har tex aldrig borrat i en vägg, säger jag
- Just borrat har faktiskt inte jag heller gjort, men det kan ju inte vara så svårt? Tycker hon
- Det är väl inte så svårt att just borra, men man måste väl typ veta vad det är för vägg och vilken borr man ska använda, säger jag
- Ja, men SÅ svårt kan det ju faktiskt inte vara, jag menar, killar klarar ju av det! Säger hon
 
And true dat!!!!
 
Jag ska fan utmana mig själv att borra så jag kan sätta upp en hylla helt själv nån gång.
1 Eric:

skriven

Snillen spekulerar! Jag vet inte om det kanske borde ligga under "dumma brudar" istället för "dumma killar"? ;)

Och challenge accepted! Jag tar med borrmaskin och ett urval borr och plugg, sedan får du leka loss. Betyg publiceras här. =)

Svar: Mina väggar är gjorda av betong, man måste ha en hardcoreslagborr. Fixa en så så visst hjärtat!
dummakillar.blogg.se

3 Steve the Bandit:

skriven

Jahaa, så det är bara killar som kan vara sexistiska alltså?

2 Julia

skriven

Förstår inte vad det är för material i detta som passar in i "Dumma Brudar"? Ev att vi inte borrat hål utan låtit pojkar med mindervärdeskomplex få hålla i Stora Kraftiga Maskinen och borra runt i olika material för att sätta dit en plugg, en krok och hänga en tavla på eller nåt. För som sagt - Hur svårt kan det vara att borra?

Svar: Jag saknar en like-knapp just nu :)
dummakillar.blogg.se

4 Steve the Bandit

skriven

*facepalm*