Även solen har fläckar, några få iaf..

Guldfiskar här bättre minne än mig, vad det gäller vissa saker. Namn, tid och plats får bara inte plats i min hjärna och här har vi utdrag ur två konversationer med Retard den här helgen.
På hans begäran, som ett bevis på att tjejer också kan vara dumma ;)
 
Jag är i kursivt, som vanligt, same as last time..
 
Retard har skickat en länk till en webshop:
 
ah men crap
jag har hjärnsläpp
vad hette det i Sovjet?
Marx

 ?
kommunism?

 ja
haha

 hahahahahahaha

 jag gillar kommunistisk fabrik-look
hahahahahaha

 and you're calling me a retard?

 hahahahahaha
mina jävla hjärnsläpp....
---------------------------------
Du är ju den jobbigaste personen att kolla på film med
 
Va? Hur menar du då?
 
Jo men du är ju så jävla fipplig
 
Det är jag väl inte alls. Eller tänker du på den enda gången vi har kollat på en film tillsammans? Den gången vi hade dejtat i en vecka och jag hellre ville göra annat med dig? För i så fall räknas det inte
 
Det kanskie det var, vilken film så vi på då?
 
Den där militärfilmen
 
Ah, den med den där snygga tjejen?
 
Nej, inte Goldie Hawn-filmen, den med han killen i badrummet som sköt sig
 
Skojar du med mig nu? Benämner du The full Metal Jacket, vilket för övrigt är den bästa filmen någonsin, som "den där militärfilmen"? Skäms på dig, dumma flicka!!