Ett av mina nyårslöften

Min nyårspresent till Retard, anekdoter om dumma killar.
 
Man vill ju tro att vuxna människor kan bete sig professionellt och ansvarfullt på sina arbeten, men nej då, så är det inte alls.
 
Det här hände för ett tag sen, no names mentioned men ni som fattar, fattar helt enkelt ;)
En kille har sovit över hos mig och ska nästa morgon åka till domstolen och döma som den förtroendevalda politikern han var.
Senare på kvällen kommer han tillbaks till mig och ger mig mina trosor från gårdagen.
Killen har alltså på fullaste allvar suttit och dömt folk med mina använda trosor i fickan.
 
Meanwhile, in Göteborg, så har en högt uppsatt chef ett viktigt möte med andra chefer. Han ber mig messa regelbundet mellan två utpekade klockslag och berätta för honom vad jag och en annan tjej skulle göra med honom. Han går in i mötet väl förberedd med en mapp som han lägger i sitt knä.
 
En annan kille ber om en namnsdagpresent. Det blir som han vill och han får på morgonen en bild och ett mess. Han, som tyvärr inte var förberedd med en mapp i knät, kunde sedan inte gå med de andra och fika på rasten.
 
Gott nytt år!
 
Jag går nu in i en ny celibat-period i hopp om att när jag återvänder hittar jag en kille som kan komma med en utmaning åt mig.