Inför det nya året

Ok.
Nytt år, nya tag.
 
Efter ca 6 månaders "vila" från killar ska jag ta nya tag vad det gäller att dissa och fördumma pojkarna.

Under det senaste halvåret har jag odlat lite samvete vilket märks i mina mesiga inlägg. Samvetet gav inte det resultat jag hade hoppats på så nu återgår jag till mitt gamla cyniska och bittra jag som helt ärligt tycker att killar måste vara bland de dummaste som vandrar på vår jord.
 
På lördag gäller det, med rigorös förberedning av idiotiska raggningsrepliker ska vi utsätta stackars oanande killar för experimentet "How stoopid kan you get?"
 
Två tjejer och en säkrad fyllemobil (hemligt kontantkort) i kombination med rastlöshet skapar ett perfekt tillfälle för evil recreation.
 
Resultatet redovisas här i början av nästa vecka.
 
Och där kom det valbekanta pirret av jakt som jag inte känt sen i våras.