Alperna

G hade åkt skidor en vecka och sa innan han åkte att han skulle komma hem på söndagen. Jag får ett gulligt mess på onsdagen om att han saknade mig (det enda messet på en hel vecka). På lördagen frågade jag när på söndag han kommer hem och om vi skulle ses då. Efter att inte ha fått något svar ringde jag vid halv åtta på söndagkvällen, jag var hos en kompis och kände att jag var tvungen att veta om hon skulle köra hem mig eller om han skulle hämta mig. Jorå, han satt på tåget hem och skulle komma runt nio.
Väl hemma hos honom frågade jag om han var trött efter att ha rest hela dagen. "Jag har inte rest hela dagen" svarar han "Jag kom ju hem igår"

(I hans försvar vill jag förklara hur den dumma killen tänkte (eller inte tänkte), han flög hem på lördagen, men stannade kvar i Stockholm över natten och tog tåget hem till Linköping på söndagen. Under det dygnet hade han inte haft tid att svara på mitt mess)
1 Steve the Bandit:

skriven

Med tanke på kommunikationsproblem va? :P



Liknande har faktiskt hänt mig. Jag satte på mobilen efter att jag klivit av planet och såg att jag hade fått sms, men jag var alldeles för trött för att skriva ett ordentligt svar så jag tänkte att jag gör det sen när jag kunde tänka. Kom sen till hotellet och somnade direkt. Nästa dag hade jag ju glömt sms:et :/



Hoppas att det inte gör mig kvalificerad som dum kille XD

3 Steve the Bandit:

skriven

Haha, nog har jag gjort många puckade saker i mitt liv, men inget som egentligen är värt att skriva om, vad jag vet...

Det verkar ju som om G var egocentrisk och inte särskilt mogen om han betedde sig på det sättet, och sånt är inte lätt att ändra på om den personen inte tycker det själv. Det är nog mer troligt att man skulle bli galen innan personen fattar. Jag håller med dig; stackars tjej som är med honom nu

2 Admin - Emily

skriven

Jag tror inte att det gör dig till en dum kille, det låter som att du hade lite dåligt samvete och sen svarade direkt när du kom på det. G vände på allt så att det alltid var jag som överdrev eller var jobbig för att jag inte var glad för hans skull nu när han haft så kul med sina kompisar.

Men om du vill skriva nåt puckat du gjort så kan du få ett gästinlägg ;)