En hemlig beundrare

 
Igår morse fick jag ett mess från okänt nummer, givetvis kollade jag på hitta.se direkt, jag är ju ingen noob vid det här laget, men det var hemligt nummer.
 
Här har ni hela sms-dialogen i sin helhet, mina svar är i kursivt, för enkelhetens skull.

Hejsan snygging!
;)
Hur står det till med en sådan vacker kvinna nu för tiden?
Allt bra?
Kram

Den vackra kvinnan gråter blod på en datalab i statistik.
Vem är det som frågar?

Ja, en beundrare från förr!
Ingen du i din vildaste fantasi skulle kunna tro skulle ta kontakt med dig!
:)
Men tycker att du är fantastiskt fin!
Ja, statistik har jag slitit mitt hår över också...
Kram

Ok..
Får jag nån ledtråd?

Svårt att ge det...
Komplicerat minst sagt!
Hmmm

Fast har man tagit kontakt med nån är det typ common curtsey att säga vem man är. Typ.
Eller så kan vi leka 20 frågor. Jag frågar och du svarar ja eller nej.

Ja, du har givetvis rätt!
Får fundera över det
Hmmm

Har jag varit hemma hos dig?

Nej det har du inte

Kör du flashig bil på bana då och då?

Nej, tyvärr får jag väl lägga till då
:)

Genom uteslutningsmetoden är du alltså inte en av dom jag hade hoppats på och jag har tappat intresse för leken.
Ge mig ett namn eller skit i det, your choice :)

So be it!
----
 
Min allra bästa kompis sa direkt att jag var väl ändå lite väl hård mot honom, men jag tycker inte om när folk slösar min tid. Hon sa att det här kanske är en kille som har tänkt på mig i flera år och äntligen vågat berätta för mig vad han känner och jag bara dissade direkt.
Men jag står fast vid det jag skrivit i ett tidigare inlägg, en komplimang från en kille får mig inte att hoppa glädjehopp och lite manlig uppmärksamhet sätter mig inte i skuld till någon.
 
Jag frågar Retard hur killar tänker. Han svarar att i det här fallet har han ingen aning. Den här killen tänker som en kille, jag och Retard tänker, som de cyniker vi är, precis likadant att fuck it, vi pallar inte. Har han inte mod nog att genomföra något helhjärtat så är han inte värd någon ansträngning från min sida.
 
Den här killen spelade efter sina egna spelregler och jag tyckte att dom var tråkiga så jag valde att inte vara med, precis som alla har en rätt att göra som man vill.
 
Och ja, det var en jättefin komplimang men tyvär blir den lite ogiltigförklarad när den kommer från någon som väljer att vara anonym.
Och med risk att låta som den drygaste tjejen i jantelandet Sverige kan jag helt ärligt säga att jag har en spegel, ge mig en mer unik komplimang än att jag är vacker för att behålla min uppmärksamhet.
 
En sån här grej hade annars potential att få min uppmärksamhet på riktigt.
Fråga Daniel, han råkade skicka fel till mig i juni, vi lekte 20 frågor och vi har fortfarande så gott som daglig kontakt, men han gjorde ju nåt kul av det.