Varför förblir vissa singla?

Mina singelkompisar, de som jag älskar att hänga med, som är lojala, smarta, roliga och snygga, skulle anses som riktiga kap av i princip vem som helst. På pappret alltså.
 
För jag vet ärligt talat inte varför killar inte väljer dom bra tjejerna.
Det måste vara något programmerat hos killar att de vill ha det bästa, men när man väl får det bästa så kastar man iväg den som en bit glödande kol.
En snygg OCH smart tjej, AAAAARGH!!!!!
 
Jag personligen väljer smart och mentalt stark framför snygg, men kan jag få hela paketet så wohoo och hell yeah!
 
Varför tänker inte killar så?
 
 
 
 
 
 
1 Retard:

skriven

Låt mig introducera dig till madonna-hora komplexet!
Personligen vill jag ha en flickvän som är en söt, mammas flicka men som inte är rädd för att vara en porrig.
Som älskarinna vill jag ha en slampa och en slyna jag inte behöver oroa mig för om jag spottar på.... och det går inte att kombinera.

Svar: Moget Retard... Jag ska fan spotta på dig nästa gång vi ses, puss ;)
dummakillar.blogg.se