Jag blir sexuellt diskriminerad

Jag har idag blivit diskriminerad pga min sexuella läggning.
Jag och två vänner letar efter en stor lägenhet där vi alla kan bo tillsammans och idag hittade vi en lämplig på Stångåstaden. Nu vill vi inte säga upp våra gamla lägenheter och det enda sättet vi kan komma på för att få hyra ut våra lägenheter i andra hand är helt enkelt att jag och en av de andra är lesbiska, man får ju provbo med en sambo.
Jag behöver ringa Stångåstaden om detta och säger att jag och min flickvän är intresserade av att hyra den tillsammans med våra barn. På grund av en sen hyra, vilket vi helt och hållet skyller på CSN, får vi inte ens göra en intresseanmälan. Tanten jag pratar med är extremt otrevlig och säger att såna gäster vill Stångåstaden inte ha. Jag tacker för hennes serviceinriktade inställning och lägger på.

Några timmar senare kom jag på att jag antagligen blivit diskriminerad. Insikten gör mig arg och med ens väldigt ödmjuk gentemot homosexuella.
 
Jag vet att det inte handlar om en dum kille, men ändå typ i samma kategori.
Eller bara för insikten att you can't live without them and you can't shoot them.