Killar och deras tröjor

Nu ska jag avslöja ett knep för er killar som vill fånga en tjej.
Det här måste vara det enklaste och lättaste av alla knep och jag vill kunna säga att ni kommer lyckas i 99% av fallen, givet att tjejen redan har någon form av intresse sedan tidigare.
 
Nästa gång ni är hemma hos tjejen så "glömmer" ni en tröja. Se till att den luktar gott, dvs nytvättat och man, se även till att det är en, om möjligt, anpassad storlek, snygg men inte för snygg, och bekväm tröja. Min preferens är alltid en luvtröja, också gärna en lite äldre och sunkig märkeströja (har ingen aning om varför, det bara är så).
Tjejen i fråga kommer att ha den på sig och lukta på den och tänka på hur gott killen luktar och längta till nästa gång ni ses.
Låt henne ha tröjan i nån vecka tills den slutar lukta och så har ni även fått er en perfekt ursäkt att ses igen. Se bara till att ni ses hemma hos henne för annars får ni aldrig tillbaks tröjan ;)
 
Se även till att inte hamna i fällan dumma killar.. Va inte stalkers, lämna inte kvar en tröja hos någon som har sagt ifrån, för då kommer hon få en klump i magen som endast kan förklaras som illamående.
Gör inte heller det här enbart som ursäkt att få ses igen, för det kommer att genomskådas och då kommer ni inte heller få tillbaks er tröja.
 
Lycka till!
 
 
 
1 Lisa, studentliv och politik:

skriven

Haha, BIG like!

Svar: :D
dummakillar.blogg.se

3 Retard:

skriven

Trodde det var min blekfethet och misantropiska personlighet! :)
Har för övrigt omnämnd tröja på mig just nu! :)

Svar: HAHAHAHAHAHA!!!!! Ok, you got me... det var ögonblicket när du skrattade och sa att du är tjock och smal på samma gång som jag fastnade ;)Fast personligheten har du helt rätt i, klockren om än något obeslutsam inom vissa områden.
Hoppas du trivs i Stockholm, hör gärna av dig om du är tillbaks i stan så kan vi kanske ta den där ölen du snackat så mycket om, kram
dummakillar.blogg.se

2 Retard

skriven

Haha måste testas! :)

Svar: Det var så du fick min uppmärksamhet, när du lånade ut din tröja på Platens. Världens äldsta trick.. ;)
dummakillar.blogg.se