I know you wanna be me, I would too if I were you

Jag undrade varför jag helt plötsligt fick så många läsare genom alltforforaldrar.
 
Efter ca 5 klick hittar jag ett inlägg från en som kallar sig Wonderwoman:
http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/2013/january/den-patriarkala-ordningen-styr-overallt.html
(Skrolla ner en bit)
 
"Tycker du också att killar är dumma i huvudet? Att tjejer är det bättre könet? Att killar tror mer om sig själva? Min blogg driver med killar jag dejtar och dejtat, vill du ha dig ett gott skratt så gå in och läs och tipsa mig om andra dumma killar jag kan skriva om!"
 
Jag vill tacka wonderwoman som hänvisar läsare till mig, men det vore ännu snällare att låta bli att ta cred för någon annans arbete samt skapa en felaktig bild om det jag skriver om.
 
Jag tycker verkligen inte att tjejer är det bättre könet. Tjejer kan vara fruktansvärt jobbiga att ha att göra med, klängiga och omogna med en låg självkänsla som de tror kan höjas genom att trycka ner andra.
 
Jag vet att bloggen heter dumma killar men lets face it, dumhet är inte könsbundet. Tack Wonderwoman för ett så fint exempel på det.
 
Den här bloggen handlar mycket om att utveckla en emotionell mogenhet som gör att vi klarar av att vara lyckliga i våra förhållanden och även i andra relationer.
Har man inte tagit reda på vem man är och hittat lycka inuti sig själv kan man aldrig vara lycklig tillsammans med någon annan.
 
Det här är min tolkning och förslag på lösning i ett skevt samhälle där normerna har styrt oss till att uppskatta pengar mer än vänlighet, kärlek och lycka.
 
Och ja, jag driver ganska mycket med killar.
För att det är roligt.